söndag 9 oktober 2011

Scrapboxing möter Steampunk!

Hej alla fina, Terés här!


Jag har haft ett block med Graphic 45's Steampunk Debutante hemma ett tag och har väl inte riktigt vågat klippa i det innan... Det blev jag tvungen att göra när jag såg den här lådan/boxen! Först färgade jag in alla kanter med Vintage Photo. Jag använde Distress Stain men det går utmärkt att använda Ink Pads oxå! Jag sprayade hela boxen med Glimmer Mist Pearl innan jag satte på dekorationerna. 


Jag försökte att göra det mindre platt genom att sätta 3-d kuddar under den utklippta "tavlan". 

Lite utklippta fjärilar från det underbara mönsterpappret!
Även sidorna är dekorerade med utklippta "tavlor", kom inte på nåt bättre ord för de är som små konstverk!
Här kan man ana klockmasken som satt på när jag mistade... Om man tittar noga!
Mer utklippt och blommor och bling från Prima. Spetsen är från mina gömmor men HÄR hittar ni en jättefin spets i shoppen som går att färga in.
Visst är hon läcker!!! 
Dessa boxar finns i olika utföranden och är superroliga att jobba med! Jag fastnade totalt iaf. Ni kommer garanterat få se mer av dessa från mig... Ha en härligt pysslig söndag, det tänker jag ha!

Kram från Terés

6 kommentarer:

Josefine Skapar sa...

jättefint!

Susanne sa...

Tur att du vågade klippa i papprena... detta blev otroligt fint!!! Ha en skön söndag!!!

Kramizar susanne

Susy sa...

Så himla läckert!

KRAM SUSY

Maria Marrakchi sa...

Helläcker!
Kram Maria

En liten butik sa...

Ursnyggt Terés!! Vi kommer att ha Scrapboxtävling på träffen den 26 november, ta gärna med för inspiration :)

Marie sa...

Boxen blev hur fin som helst!

Vill passa på att tacka för det generösa och fina priset från tagutmaningen som dök upp i min brevlåda. Passar perfekt och ska bli jätteroligt att få leka med.
Stort tack!