fredag 9 september 2011

Två färgglada spillbitskort

Hej! Idag bjuder jag på två kort som jag gjort av lite spillbitar och udda, överblivet material som jag rotat fram ur DT-paketet. Den här Jenni Bowlin-förpackningen kom väl till pass...



Här är en vacker metallblomma (Vintage Trinket) tillsammans med bland annat band och en fjäril (Butterfly Garden charm) som ni ser en närbild på nedan. Wow, riktigt fin är den!

Nästa kort har jag gjort av en bingobricka från Jenni Bowlin. Visst blev den fin som mönsterpapper?

Stämpelmotivet har jag gjort lite 3D genom att stämpla två gånger, klippa ut skon/handen och fästa den ovanpå det andra motivet med 3D-kuddar. En cool effekt!

Här ser ni också en pebble som jag framhävt lite extra genom att fästa den på en chalkad liten cirkel. Jag gillar pebbles, de förhöjer verkligen ett alster.

Tusen tack för titten!

Anneth/Lillnettan

3 kommentarer:

Cattiegirl sa...

Bägge korten är superläckra!
Jag får nog också ta å rota spillbitar...;-)
Kram
Cattie

Terés sa...

Snyyyyyggt!!! Du får ihop allt så fint...

Linda sa...

Vilka underbara kort Anneth!!