fredag 5 maj 2017

3 sista dagarna...

Nu är det alltså snart dags att kasta in handduken, iaf vad gäller En liten butik i Mörrum. Det är med tår i ögat och lite ledsamhet i själen men vem vet vad som väntar runt hörnet... Eventuellt kommer En liten butik leva kvar i annan regi men det får vi återkomma till lite längre fram. Den 7 maj är den sista dagen vi har försäljning med mig som ägare.

Fredag, idag, är sista dagen för att kunna handla med 50% rabatt och säkra de varor som du önskar!

Lördag och söndag säljer vi allt med 70% rabatt så då finns det rejält tillfälle att fynda!! Det som finns kvar är många godsaker som stämplar, papper och en del dekorationer.

Kanske detta kan vara något...


Lite som Finnabairs stone effect... 
https://www.youtube.com/watch?v=Lkgcd4PEaFc

https://www.youtube.com/watch?v=VKKzfhAf_NY




https://www.youtube.com/watch?v=lsUH3CU4rDU
Visar inne i boken...


Stencil

Och mycket mer! 

Kram och varma tack för att ni finns!

//Lotta

 

1 kommentar:

dercy lyne sa...

Jag är här bara för att vittna och ge andra en chans att vara lycklig. Det här är en mycket lycklig dag i mitt liv tack vare den hjälp som Dr. .nosakhare. Han har gett mig att hjälpa mig att återhämta min före detta man med sin trollkärlek och magi. Jag var gift i 6 år och det var så hemskt eftersom min man verkligen fuskade och letade efter en skilsmässa, men när jag stötte på Dr..nosakhare e-post på internet om hur han har hjälpt så många människor att få tillbaka sitt ex och hjälp fixa förhållandet och göra människor lyckliga i deras förhållande. Jag förklarade min situation och sedan sökte jag hans hjälp, men till min största förvåning sa han till mig att han skulle hjälpa mig med mitt fall och att jag nu firar eftersom min man har förändrats till det bättre. Han vill alltid vara vid min sida och kan inte göra någonting utan min nuvarande. Jag njuter verkligen av mitt äktenskap, vilken underbar fest. Jag kommer att fortsätta att vittna på Internet eftersom Dr..nosakhare är en sann stavning. BEHÖVS HJÄLP? KONTAKT
-E-post- blackmagicsolutions95@gmail.com
Du kan också lägga till honom på Whats-app: +2349083639501
Han är det enda svaret på ditt problem och får dig att känna dig lycklig i ditt förhållande. Och det är också perfekt i ditt förhållande.
vill du ha ditt ex tillbaka?
vill du ha en kärleksförtrollning för en ny älskare?
Barnlös problemlösning?
Finansiell problemlösning?
Svag erektion och snabb utlösning?
lösning på sjukdomar och kroppssjukdomar
All typ av problemlösning av astrologi?
Skilsmässa problemlösning?