fredag 23 augusti 2013

Bevingade tankar

Hej där!
Mina ATC-kort hålls ihop av den lille Bildmålarkillen och en gäng ord att bära med sig.
Lite har jag "fuskat", den lille killen håller sig inte inom kortet, men dinglar man med benen så gör man =)

Killen är färglagd med flytande distresser: faded jeans o antique linen + vintage photo till håret. Hudfärg får jag genom att blanda två droppar tattered rose med en droppe antique linen. Hur gör du?


Papper: Glitz Hello Friend & Authentique Summer.
Bildmålarna "Little boy", YouDo Playful, emboss white & silversparkle, ostduk, washitape, Felicity tiny Doily, beige o röda körsbärsblommor, miniros, vita stickers, guldstickers, liquid pearls

Papper: Glitz Love You Madly & Hello Friend, Washistämpel, giant rhinestone, rosa band, träbokstäver, Miniswirl

Papper Authentique Spring, Flerfärgad twine, grönt band, Youdo shabby, Gesso, Chipboard


Det här måste vara lite av ett rekord vad gäller materiallänkningar i ett inlägg men jag tror jag fick med allt!

Nu hoppas jag att du hänger på vår lilla ATC-swap, sååå spännande att se vad du hittar på!
Glada hälsningar, Monica=)