tisdag 26 april 2011

My Boy Lollipop!

Åter visar jag en sak som jag aldrig hade ens kommit på tanken att göra,
om det inte vore för Lotta då!Jag fick en utmaning om att göra en lollipopklubba.
Jag rev håret och grubblade rätt så länge innan jag slog till!

Resultatet blev detta:


Jag har vikt ett kort, ritat med grön penna, stansat ut med Nestabilities. Själva klubban är gjort med ett tvåfärgat band som har metalltrådar i ändarna. Bara att vira, vira och vira. Stansade ut en cirkel som jag sedan hade som bakgrund. Värm limpistolen och vira samtidigt. Klistrade fast en bit av en blompinne på baksidan sedan. Pang bom så har du en egen Lollipopklubba!




Bjuder på en låt som de allra flesta känner igen tror jag. :)


Trevlig Måndag!
Liza

3 kommentarer:

Linda sa...

Den är verkligen superfin Liza!

Stephi sa...

gillar den oxå! :-) coolt med alla ringar på pappret.

jennie sa...

Oh så läcker!!