måndag 27 september 2010

ELB Inspiratör, Ulrica Lindgren


Ulrica här!! Ja ha och vem är jag då…

Jo en 40 årig(snart 41) tjej som bor strax utanför Mörrum med sambo och två barn, hästar och 2 katter. Är född och uppvuxen i Västerbotten strax utanför Umeå. Har bott i Blekinge sedan 1990 så snart har jag bott här längre även om jag i grund och botten känner mig mer som en norrlänning än en Bleking.


Arbetar heltid som Arbetsterapeut i Bromölla kommun.
Scrappat har jag gjort sedan 2005 i olika omfattning .. tiden räcker inte riktigt till alla gånger..

Då den delas mellan familj, arbete, hästar, hockey (även om sambon tar det största lasset när det gäller hockeyn) och där efter försöker jag få in lite tid att scrappa.

Innan dess har jag hållit på med lite av varje… beror på vad som inspirerar mig just då. Kanske lite för impulsiv..

Tycker om att ha något att göra med händerna.
Inom scrappandet så går det också i vågor.. ibland gör jag kort, då gillar jag att stämpla och färglägga. Målar då huvudsakligen med distresser..

Lo tycker jag är roligt där strävar jag efter att framhäva korten. Annars så har jag nog ingen speciell stil… tror jag, det kanske är lättare för andra bedöma, om man nu måste stoppa in sig i något fack..

Ibland så altrar jag ..

Men som sagt går lite på vilka idéer jag får just då.. vad jag känner för..därför känns det som om jag har testat det mesta… men det finns alltid något nytt att lära sig eller ibland finns det saker som man kan användas på många olika sett så färdig lärd kan jag inte påstå att jag är… Det blir man nog aldrig..

Det roliga med scrapbooking är ju att man kan göra som man själv vill och tycker
En scrapönskan …..ja det vore väl att få mer tid över till att scrappa.
Har en blogg som jag ska bli bättre på att uppdatera

http://pirella.blogg.se




1 kommentar:

Linda sa...

Så skoj att läsa lite mera om dig! :)